piątek, 1 sierpnia 2014

Prolog

Czułem jak lekki powiew wiatru otulił moje ciało.Mróz szczypał mnie w nos który penie był już cały czerwony.Niedługo wigilia.Dzień magiczny ,jednak dla mnie zwykły,nudny, ponury i zimowy.
Debil ze mnie,nie?Pewnie teraz zastanawiacie się kim jestem.Na pewno nie czułym pesymistą no nie?Otóż to,jestem Zayn Malik.Bezuczuciowy dupek.Czemu taki jestem?
Nie ufam nikomu.Jestem wkurwiony,na siebie,na przyjaciół.Przepraszam, ja nie mam przyjaciół.
Ci dawni okazali się nic nie warci.Moja dziewczyna sypiała z każdym na zmianę a ja nic nie wiedziałem.Jak głupi wierzyłem w każde jej słowo.Latałem za nią i spełniłem jej chore zachcianki.Chciałem żeby po prostu...była szczęśliwa.Kiedy się dowiedziałem zacząłem pić i nawet ćpać.Nie wychodziłem z domu,no chyba że na imprezę żeby zalać się w trupa.
Stoczyłem się na dno.Utworzyłem wokół siebie barierę nieczułego Bad Boya.Nie,ja się nim stałem.Przestałem ufać ludziom.Po dwóch miesiącach miałem już dość.Zebrałem manatki i wyjechałem do Londynu.Odciąłem się od Bradford.Teraz jestem tu,spaceruję po parku w cienkim płaszczu.Heh pogoda widocznie zaskoczyła w tym roku Londyńczyków.
Przechodzę obok ludzi.Jestem nieobecny ,myślami jestem daleko.Oni,każdy prymitywny człowiek,nawet głupi bezdomny pies jest pełen życia.Są tacy szczęśliwi.Dorośli pospiesznie chodzą od centrum handlowego do innego sklepu,a dzieci...dzieci zadowolone,roześmiane rzucają się śniegiem.Najwidoczniej tylko mi nie udziela się atmosfera zbliżających się świąt.
Może to dlatego..że spędzę te święta sam.....

Ludzie pytają Go,
Pytają Go
Czy zaprzestaliśmy czuć ?
Choć wiem, że
Wszyscy śmiejemy się
W tym samym języku.
Coś nie pozwala mi
Ciągle być ślepym
Na wolność ptaków.
I nawet dziś
Brak tych chwil,
Kiedy dobrem karmię nas.

Czas, nie leczy ran.
To my w swych czynach uzdrawiamy
Nasze chore dusze,
Dzieci naszych lęków.
W Tobie tonę i
Zapominam.

Szukam wciąż dobrych słów,
Kiedy kochanie śpisz
Staram się być kim chcesz,
Wtedy opadam z sił.


~~~~~~~~~
Cześć kochani :)
Przybywam z prologiem.
Wiem że jest beznadziejny ale chciałam jakoś to zacząć:c
Miała być inna historia ale nie wiedziałam jak się za to zabrać i w końcu piszę inną :)
Mam nadzieję że nie macie mi tego za złe.
Wiem że wygląd bloga jest beznadziejny ale mam nadzieję że niedługo dostaniemy szablon:)
Zapraszam:
http://zaczarowane-zwiastuny-pl.blogspot.com/
Pozdrawiam misie :*
Bardzo proszę o komentarze gdyż dopiero zaczynam :I
Potrzebuję motywacji.

4 komentarze:

  1. Nie wieże że masz 13 lat!!
    Piszesz tak...łatwo i płynnie ...
    Prolog jest taki jakie lubię czyli:nie za krótki ani nie jest także długości autostrady A2.Jest w nim mniej wiecej powiedziane o czym jest ta historia ,jednocześnie nie zdradzając zbyt wiele.Złoty środek !!
    I do tego Zayn:>
    Ostatnio nie ma nowych FF z nim w roli głównej ,dlatego ucieszyłam się że postanowiłaś go założyć .
    Jako wielka fanka Zayana,przeczytałam wszystkie możliwe opowiadania z nim,więc ...cieszę się że mam nowego do kolekcji XD
    Pozdrawiam,Weronika<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +(przepraszam że w dwóch komentarzach XD)
      Co to za tekst na końcu ?Twój autorski czy może piosenka?
      I...BŁAGAM! Usuń weryfikację obrazkową :*

      Usuń
    2. Dziękuję :) ♥
      Hahahahahha Autostrada A2 XD hmmm troszkę by to zajęło :))
      Też Kocham Zayna <3
      I niestety też przeczytałam chyba większość opowiadań i imaginów i wgl :P a nowy blog o Zaynie powstaje raz na 2 miesiące XD
      Przepraszam, kompletnie zapomniałam o tej weryfikacji :c Zaraz ją wyłączę....sama tego nienawidzę :I
      Co do tekstu na końcu to oczywiście mój błąd bo powinnam napisać w notce tytuł piosenki :/
      Jeżeli już o tym mówię to ten tekst jest Fragmentem piosenki; LemOn-AKE
      Dzięki za szczerą opinię :)
      Oczywiście postaram się poprawić :)
      I przepraszam jeżeli ten blog byłby kompletną katastrofą XD Postaram się temu zapobiec :)
      Pozdrawiam :* <3

      Usuń
  2. prolog równie świetny co rozdział, jakoś tak zapomniałam go skomentować wczoraj, och, czekam na ten rozdział number 2 bo powiem szczerze całkiem sie wciągnęłam. :D postaram się komentować i być na tym blogu na bieżąco. ;)) tak się powoli rozwija, ale jednak tak ciekawie, ach dodaję do ulubionych. :D pozdrawiam i czekam na number two. :) ;) :)) ;))

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy