czwartek, 14 sierpnia 2014

Nie rozdział :)

Hej pyśki :)
Chciałam wam powiedzieć że to nie jest do końca tak że się opierdalam :]
W sumie no to opierdalam się ale mam już pomysł na kolejny rozdział i myślę że dzisiaj zacznę i postaram się szybko dodać :)
Nwm czy wszyscy czytali już rozdział 2 ;-; więc zapraszam do czytania i komentowania.
Wiem że jestem upierdliwa ale tak już mam :P
Z tego co widzę to komentuje tylko jedna osoba ( Native która jest moją ulubioną blogerką,jej blogi są świetne i wgl jest świetną osobą :** KC <3 ) :) a wcześniej pokazaliście że jest was więcej i mam nadzieję że jeszcze troszkę przybędzie ;)
Wiem ze teraz się produkuję na marne i wgl nwm po co ten post bo myślę że jest niepotrzebny bo wszyscy dobrze wiecie że jesteście dla mnie ważni :o
Nie chcę zdobyć jakiejś sławy na blogu :/ Nie po to go zakładałam żenby mnie rozpoznawano czy coś :p
Uwielbiam czytać fanfictiony i jak tak je czytam to w głowie mam miliony pomysłów na minutę ...
Chciałam sb popisać ... tak po prostu od serca,choć wiem że nie pisze jakoś dobrze (czyt. wiem że piszę beznadziejnie)  ale zawsze możecie to sobie podkoloryzować wyobraźnią :]
Chciałam wam napisać że jak widzę choć 1 komentarz to mi się robi tak ciepło na serduszku :') ♥
Czytam każdy komentarz.....i każda opinia jest dla mnie bardzo ważna ...
Więc proszę jeżeli możecie poświęcić mi chwilę to na prawdę napiszcie choć jedno krótkie zdanie :)

*****
 Pochwalę się wam że zamówiłam szablon ^_^ :3
hhahahahahah tak to wielkie osiągnięcie xd
Zamówiłam go już dawno ale niestety nie udało się go wykonać i mam nadzieję żę tym razem sie uda zrobić jakiś śliczny szablon c(:
Pozdro :*
*****
Luke i Zay *-*
<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy